Red Carpet Review – Met Gala 2016

W poniedziałek – 2 maja 2016 w nowojorskim Metropolitan Museum of Art odbyła się kolejna już Met Gala która uważana jest za jedną z największych uroczystości modowych, która co roku zachwyca jak również szokuje. Tematem tegorocznej edycji był”Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology”. Zobaczmy co w tym roku przygotowały dla nas gwiazdy!

Beyoncé

Cindy: „I’m so reckless when I rock my Givenchy dress (stylin’)” Nie tym razem Bey.
Mam bardzo mieszane uczucia co do ubioru Queen B. Może gdyby nie ten lateks, to sukienka od Givenchy wyglądałaby lepiej. Dodatkowo makijaż, zupełnie nie pasujący do kreacji. Zdecydowanie za ostry.

Ariel: Lateks to chyba najgorszy na świecie materiał. Strasznie mi się nie podoba ta kreacja, Beyonce mnie nią bardzo rozczarowała. To Kim Kardashian znana jest z lateksowych ubrań! Ją właśnie mi przypomina ta stylizacja. Makijaż też okropny. Moja 6-letnia siostra się tak umalowała, kiedy dorwała cienie do powiek!

Madonna

Ariel: Ta kobieta nie ma wstydu. Jest tylko nieco młodsza od mojej babci! W jej wieku, w dodatku na dość poważną galę, ubierać się jak prostytutka? No nie mogę na to patrzeć.

Cindy: Wiem,że ta Gala ma zadziwiać ale kreacja od Wanga na 57 letniej Madonnie nie prezentuje się dobrze. Chociaż jestem zakochana we fryzurze. Boska!

Alicia Vikander

Cindy: Kiedy patrzę na Alicię w kreacji Louis Vuitton widzę Romy Schneider w roli Sissi – bawarskiej księżniczki. Początkowo nie podobała mi się zupełnie ale im dłużej na nią patrzę, tym bardziej mi się podoba.

Ariel: Miałam wielkie nadzieje co do Alicii. Kocham jej urodę, a kiedy zobaczyłam tę sukienkę poczułam się rozczarowana. Ale kiedy już obejrzałam milion innych kreacji i co rusz natrafiałam na tę piękną aktorkę stwierdziłam, że stylizacja mi się podoba! Alicia wybroniła te dziwne skrawki materiału pozszywane razem.

Margot Robbie

Ariel: Jedna z bardziej klasycznych kreacji na gali i moim zdaniem, świetny wybór. Margot wygląda prześlicznie i nie musiała do tego odsłaniać zbyt dużo ciała.

Cindy: Margot wygląda przepięknie. Prosta biała suknia z drobnymi wcięciami przy żebrach bardzo dobrze się na niej prezentuje. Złote bransolety świetnie się komponuje z bielą kreacji Calvina Kleina.

Adriana Lima

Cindy: Adriana pięknie prezentuje się w kreacji Giambattista Valli. Dodatkowo cały efekt dopełnia biżuteria od Choparda. Wygląda bajecznie.

Ariel: Niby ładnie, ale jednak wzór na górnej części kreacji i na spódnicy gryzą się według mnie. W dodatku sama kreacja nie wpisuje się w temat gali. Pozytywną stroną, jest jednak makijaż, który świetnie podkreśla urodę modelki.

Claire Danes

Ariel: Podobno Claire musiała jechać autobusem, aby dojechać na galę w tej kreacji. Ale zdecydowanie było warto! Na pierwszy rzut oka to klasyczna suknia balowa, ale gdy zgasną światła… Coś wspaniałego! Idealnie też pasuje do tematu tegorocznej gali, więc to także plus! Dodatkowo klasyczna czerwień na ustach. Kocham!

Cindy: Mój faworyt! Zac Posen wykonał przepiękną suknię, która  świeci w ciemnościach. Clarie wygląda jak Kopciuszek, brakuje jeszcze szklanych pantofelków. Prezentuje się nieziemsko.

Allison Williams

Cindy: Allison na galę postanowiła pojawić się w sukience Petera Pilotto i to był bardzo dobra decyzja. Srebrna sukienka świetnie komponuje się z biżuterią od Ericksona Beamona. W dodatku ta piękna czerwona szminka. Zdecydowanie plus.

Ariel: Makijaż i fryzura bardzo mi się podobają, jednak coś w tej sukience sprawia, że stylizacja nie podoba mi się w pełni.

Solange

Ariel: Czy to na pewno nie Wielki Ptak z Ulicy Sezamkowej?

Cindy: Solange chciała chyba pomóc siostrze w promocji jej nowego albumu „Lemonade”. Cóż nie sądzę,aby był to najlepszy pomysł.

Katy Perry

Cindy: Dziewczyna Frankensteina wyszła na wolność. Katy w kreacji Prady nie prezentuje się dobrze, w dodatku ta fryzura. Egh, dla mnie zdecydowanie nie.

Ariel: Nawet nie mam co napisać o tej stylizacji. Jest fatalna.

Emma Watson

Cindy: Emma Watson to istna klasa sama w sobie, cokolwiek nie założy wygląda w tym dobrze. Calvin Klein i Eco Age wykonali naprawdę dobry kawał roboty. Makijaż Emmy jest subtelny i bardzo dobrze komponuje z kreacją.

Ariel: Emma zawsze wypada świetnie na czerwonym dywanie, tak też jest i tym razem. Mimo, że sukienka nie jest do końca klasyczna, jeżeli się przyjrzymy widać dziwny krój, to panna Watson i tak wygląda cudownie. Delikatny makijaż też zasługuje na pochwałę!

Selena Gomez

Ariel: Na początku byłam na nie. Potem jak w przypadku Alicii, napatrzyłam się na Selenę i sukienkę zaczęłam tolerować. Jednak te buty są masakryczne, co przesądza o mojej ocenie. Nawet fryzura i piękne jaskółki jej nie pomogą.

Cindy: Makijaż i fryzura to ogromny plus dla tej stylizacji. Sukienka od Louis Vuitton tak naprawdę przypomina mi koszulę nocną. W dodatku te buty, może gdyby nie one stylizacja by mi się podobała. Niestety ogromne buty psują cały efekt.

Brie Larson

Cindy: Nie podoba mi się, nawet nie potrafię powiedzieć dlaczego. Co prawda kocham kolor szminki jaki ma na sobie Brie i buty.

Ariel: Znowu cekiny na czerwonym dywanie! Sukienka byłaby naprawdę fajna, gdyby nie ten welurowy pasek. Niestety wszystko mi popsuł, albo raczej Brie. Dodatkowo jej fryzura mi się strasznie nie podoba. Niestety nawet świetna szminka jej nie uratuje.

Taylor Swift

Cindy:  Może gdyby nie buty i platynowy blond Tay-Tay to sukienka od Louis Vuitton i cała stylizacja potrafiłaby się jakoś wybronić.

Ariel: Zgadzam się z jednym ze stwierdzeń jakie usłyszałam na temat tej stylizacji. To nie jest Taylor! Platyna na włosach była fajna na Coachelli, ale wszyscy dobrze wiedzą jak słodka jest panna Swift i ten cały wampiryczny look do niej nie pasuje! Widziałabym w tej stylizacji kogoś innego i wtedy by to wyszło. Stylizacja całkiem ok, jednak nie dla Tay.

Chloë Moretz

Ariel: Była to chyba jedna z pierwszych stylizacji, która mi się podobała w całości. Klasycznie z odrobiną metalicznego połysku, aby wpisać się w konwencję nowoczesnych technologi. Dodatkowo piękny, delikatny makijaż i dziewczęca fryzura. Cudownie.

Cindy: Cudo! Kreacja od Coach podbiła moje serce. Prezentuje się przepięknie. Uwielbiam jej fryzurę. Klasycznie a jednak z pazurem.

Zoe Saldana

Cindy: Zoe Saldana w Dolce & Gabbana wygląda jak dumny paw, ale w dobrym znaczeniu. Ogromny plus za stylizację.  

Ariel: Tego typu stylizacje dużo bardziej mi się podobają, niż te w stylu Madonny. Zoe wygląda bardzo kobieco, a suknia robi wrażenie, jednak zabrakło tu chyba tego futurystycznego tematu, o którym mowa w motywie przewodnim.

Karolina Kurkova

Ariel: Kolejna stylizacja, która pokazuje jak można połączyć technologię z modą! Piękna sukienka od Marchesy,ma wbudowane lampki LED! Karolina wygląda w niej zjawiskowo, a dzięki dobrze dobranej fryzurze i delikatnemu makijażowi, stylizacja nie jest przesadzona.

Cindy:  Stylizacja jest boska! Dom mody Marchesa zdecydowanie odwalił kawał dobrej roboty.

Demi Lovato

Cindy: Moja opinia nie będzie obiektywna, więc pozostawię decyzję wam.

Ariel: Ktoś tu potrzebuje nowego stylisty w trybie pilnym. Demi ma ostatnio straszną passę. Ta sukienka od Jeremy’ego Scotta jest straszna. Ble.

Stella Maxwell

Ariel:  Stella wygląda obłędnie! Prosta, elegancka suknia, podkreślająca opaleniznę. No cudownie! Skradła moje serce od pierwszego wejrzenia! Suknia wygląda jak od najlepszego projektanta, prawda? Zaskoczę Was- pochodzi z Topshopu!

Cindy: Po raz kolejny sieciówki biorą górę nad projektantami! Kto by pomyślał,że sukienka z Topshopu będzie wyglądała lepiej od kreacji Prady czy Louis Vitton.

Alexa Chung

Cindy: Alexa postawiła na kostium, co wyszło jej całkiem dobrze. Subtelny makijaż,drobna biżuteria a także 

Ariel: Ponownie cekiny! Tym razem, jednak moim zdaniem trafione w dziesiątkę! Alexa wygląda  cudownie w zestawie od Thakoon, a w dodatku wyróżnia się w tłumie przez to, że zrezygnowała w tym roku z sukni. Modernistyczny charakter stylizacji został  podkreślony przez drobne kolczyki i makijaż nude. Brawa dla tej pani!

Poppy Delevingne

Ariel: Jeju, w sumie ku mojemu zaskoczeniu, jest to chyba moja ulubienica. Zakochałam się. Sukienka z domu mody Marchesa, świetnie się prezentuje, a Poppy w przeciwieństwie do Taylor, osiągnęła cel. Wampiryczny look w jej wydaniu jest cudowny! Tylko spójrzcie na te detale! i makijaż! Objawienie!

Cindy: Mi w przeciwieństwie do Ariel ta sukienka kompletnie się nie podoba. Jestem zwolenniczką im mniej tym lepiej. No cóż w tym roku sukienki Marchesa nie podbijają mojego serca.

Kim Kardashian i Kanye West

Ariel: Co dobrego mogę powiedzieć, to to, że zdecydowanie wpisują się w tematykę imprezy… Niestety Kim wygląda jak srebrna wersja C3PO, a Kanye wykazał się potwornym brakiem szacunku zakładając dżinsy na tak poważną galę modową. Jeszcze wiele nauki przed tą dwójką.

Cindy: Kreacja od Balmain nie wygląda źle na Kim, ale nie wygląda też dobrze. W dodatku te brwi. Ugh. Kayne jak zwykle postawił na swobodę,mając w nosie co powiedzą inni. No niestety, Kayne nie była to dobra decyzja. Pozostaje tylko czekać aż państwo West pokażą się w czymś wysublimowanym.

Top 5
Cindy:                                                                           Ariel:
1.Clarie Danes                                                            1.Poppy Delevingne
2.Emma Watson                                                       2.Karolina Kurkova
3.Chloë Mortez                                                          3.Clarie Danes
4.Stella Maxwell                                                        4.Stella Maxwell
5.Margot Robbie                                                        5.Alexa Chung

A wy co sądzicie? Piszcie swoje Top 5 z tej imprezy w komentarzach!

Jedna uwaga do wpisu “Red Carpet Review – Met Gala 2016

Dodaj komentarz