Favorites of the Month | April

Maj już tuż za rogiem, a my zapraszamy na naszych ulubieńców kwietnia. Jak ostatnio, będzie to zbiór najrozmaitszych rzeczy,które zachwyciły nas w tym miesiącu.

Kosmetyki

Ariel: Kiko Colour Sphere Duo Eyeshadow

Kocham ten cień! Już od dłuższego czasu mu się przyglądałam, aż w końcu dorwałam go na przecenie. Jest to kolor 108. Pierwszy, jaśniejszy-delikatna lila z perłowym połyskiem, drugi-ciemny fiolet, z błyszczącymi drobinkami. Prawie codziennie używałam tego jaśniejszego na całej powiece z dodatkiem srebrnej lub czarnej kredki, a kiedy wybierałam się na imprezę dodawałam do tego ciemny. Niestety właśnie on odrobinę mnie rozczarował-liczyłam na mocniejszy kolor, bardziej napigmentowany, ale jak na swoją cenę jest naprawdę fajny.  Mimo, że trochę się osypuje to jestem z niego mega zadowolona i uzywałam go namiętnie przez cały miesiąc. Serdecznie polecam Wam nie tylko cienie, ale też kredki i lakiery do paznokci z Kiko-ten sklep to mój raj!

Cindy: Rimmel Stay Matte- Puder matujący

Słyszałam wiele opinii dotyczącego tego pudru, zarówno pozytywne co negatywne. Co prawda używam go już od dłuższego czasu,ale nowe opakowanie kupiłam na początku kwietnia 😉 Zatem zalicza się do moich kwietniowych obsesji. Ja uwielbiam ten puder. Sama używam odcienia 001 Transparent i jestem zachwycona! Dla mnie zdecydowanie wielki plus.

Książki

Cindy: Drobne błędy – Heather McElhatton

Książkę tę pożyczyła mi moja przyjaciółka, zaczęłam ją czytać od razu gdy się rozstałyśmy. Jaki był tego skutek? Wsiadłam do złego metra. Książka boska, autorka przedstawiła oryginalną konwencję gry z czytelnikiem. Sami wcielamy się w główną bohaterkę i sami decydujemy o jej losie. Wiele możliwości, wiele historii, sama  jeszcze nie odkryłam wszystkich dróg jakie może przeżyć bohaterka. Pozycja,która musi znaleźć się w waszych rękach.

Muzyka

Ariel:Tym razem wyróżnię całą płytę The Knocks, której ciągle słuchalam zaraz po wstawieniu posta o ulubieńcach marca. Mam też kilka pojedynczych utworów, które skradły moje serce:

„Never Be Like You”- Flume ft.Kai
„Stressed Out”- Twenty One Pilots
„Don’t Let Me Down”-The Chainsmokers
„Working For It”-Zhu
„Friends”- Chase Atlantic
„No Broken Hearts”-Bebe Rexha ft.Nicki Minaj

Cindy: W tym miesiącu w kółko męczyłam m.in.

„Friends” – Chase Atlantic
„If Your Man Only Knew” – Erik Hassle
„Me” – 1975
„Devil’s Backbone” – The Civil Wars
„Beautiful Crime” – Grayson Sanders
„Blue” – Marina and The Diamonds

Filmy/seriale

Cindy: Testament Młodości

Piękny film, cudowna historia. Cóż więcej dodać aby wam nie spoilerować? W filmie możemy zobaczyć młodych i bardzo utalentowanych aktorów tj. Alicia Vikander, Kit Harington, Taron Egerton, Colin Morgan. Musicie zobaczyć!

Ariel:Sherlock

Razem z chłopakiem skończyliśmy w tym miesiącu 3 sezon i obejrzeliśmy odcinek specjalny. Wspaniała gra Benedict Cumberbatcha i Martina Freemana, wcielających się w głównych bohaterów i te zagadki! Ah, kocham i polecam tym, którzy zwlekają. Ja czekałam o wiele za długo. Jeden z najlepszych serialów wszech czasów!

Jedzenie:

 

źródło zdjęć: fitmama24.pl, tumblr.com

Cindy: Omlet ze szpinakiem. Najprostsze śniadanie świata a jakie dobre!

Ariel: Pozostając w konwencji śniadaniowej, ja polecę Wam pudding chia. Równie proste do przygotowania, jak omlet, ale w przeciwieństwie do niego jest zwykle podawane na słodko. Polecam przygotować go z mlekiem kokosowym albo migdałowym i owocami. Pyszne i pięknie wyglądające śniadanie!

Aplikacja:

Cindy: Quizlet

Aplikacja służąca do nauki słówek, która ułatwiła mi naukę słówek na język francuski.

Ariel: Duolingo

Aplikacja konkurencyjna dla aplikacji polecanej przez Cindy. Także do nauki słówek  różnych języków. Jednak jedynie angielskiego można uczyć się z polski. Inne języki są tłumaczone właśnie na angielski, więc mamy dwa w jednym!

Youtube:

Cindy: Will Darbyshire

W zeszłym miesiącu poleciłam wam Arden Rose. W tym miesiącu polecam jej chłopaka. Will wstawia jeden/dwa filmiki na miesiąc ale jest on według mnie jednym z najbardziej utalentowanych Youtuberów. Zajrzyjcie do niego i sprawdźcie sami! Może i was zauroczy.

Instagram:

Cindy: juniperfoxx

Trafiłam na tego liska, dzięki fanpage’owi Glamour.pl  i zakochałam się. Tylko spójrzcie na Juniper’a jest przeuroczy.

Ariel: itsdougthepug

Jak ja kocham tego zwierzaka! Jego zdjęcia są mega zabawne, a w dodatku kilka razy odnalazłam na nich siebie. Dziwne? Sprawdźcie sami czy i Was przypadkiem tam nie ma!

Dodaj komentarz