WOMEN IN CHANEL

Od 1 do 20 kwietnia w warszawskim Muzeum Rzeźby w Królikarni można oglądać wystawę „WOMEN IN CHANEL”. Fotografowie Peter Farago i Ingela Klementz Farago połączyli siły z najbardziej znanym domem mody na świecie, aby pokazać piękno słowiańskich kobiet. Do współpracy zostały zaproszone top modelki z Czech, Węgier, Polski i Rumunii. Wystawa pokazuje różne odcienie kobiecości, w najróżniejszym otoczeniu. Jaka inna marka marka mogłaby brać udział w takim projekcie? Coco Chanel to przecież największa ikona, kobieta sukcesu, która z pewnością świetnie wpisuje się w koncepcję wystawy.

 

Ariel: Popełniłam ten błąd, że zabrałam na wystawę chłopaka, więc nie mogłam się  dłużej przypatrzeć się każdej z fotografii. Mimo to, wystawa bardzo mi się podobała. Każda z kobiet, która pojawiła się na zdjęciach miała w sobie coś unikalnego.Przedstawione na polu w grubych futrach, w mieszkaniu leżąc na podłodze czy pod wieżą Eiffela. Wszystkie tak różne, a jednak połączone słowiańskimi korzeniami i siłą, która biła od zaprezentowanych fotografii.  Jednak od samego wejścia największe wrażenie zrobiła na mnie nasza piękna Anna Jagodzińska. Jej zdjęcia, na których jest moim zdaniem stylizowana na Marię Skłodowską-Curie, są niesamowite. Wygląda przecudownie i chyba najbardziej wryła mi się w pamięć.

Cindy: O wystawie dowiedziałam się przypadkiem, udałam się tam z przyjaciółką i mimo drobnych problemów z znalezieniem Królikarni (byłyśmy tam pierwszy raz w życiu) trafiłyśmy. Od razu zdjęcia zaparły mi dech w piersiach, piękne aranżacje, kreacje, makijaż i ten klimat.Wszystkie modelki prezentują się bosko! Oraz w  każdej możemy dotrzeć Coco Chanel iconę stylu. Klasa i szyk sama w sobie, ale moje serce zdecydowanie skarała Vanessa Axente -śliczna węgierka z cudownym uśmiechem od ucha do ucha.

Na wystawie niestety możemy na niej zobaczyć jedynie 30 wyselekcjonowanych zdjęć z prawie 200, które znajdują się w albumie „WOMEN IN CHANEL”, który możecie zakupić w kawiarni obok wystawy. Wystawa trwa tylko do 20 kwietnia ,więc śpieszcie się  i dajcie nam znać co o niej sądzicie. My zdecydowanie polecamy odwiedzenie wystawy, świetna okazja dla fanów mody i fotografii!

2 uwagi do wpisu “WOMEN IN CHANEL

Dodaj komentarz